رنگ مو تاثیر به سزایی در زیبایی چهره هر فرد دارد و انتخاب یک رنگ موی مناسب با رنگ پوست می تواند زیبایی شما را دو چندان کند ، لما اینکه چه رنگ مویی انتخاب شود خود نیار به اطلاعات جامعی دارد پس در ادامه این مقاله با گلچهره سایت خرید لوازم آرایشی آنلاین همراه باشید تا شما را این باره راهنمایی کنیم.

 مقابل یک آینه با نور کافی بایستید و موهایتان را با یک حوله جمع کنید تا بتوانید رنگ صورتتان را تشخیص دهید، چهره تان اگر قرمز یا صورتی بود،چهره شما سرد است ، اگر به رنگ هلویی، زیتونی و یا طلایی بود  چهره شما گرم است گاهی ممکن است چهره شما بین سرد و گرم  باشد در اینصورت چهره شما خنثی می باشد.

۱-پوست های سرد: اگر جزوء افراد بور هستید رنگ شرابی و بژ را انتخاب کنید، افراد سبزه قهوه ای شکلاتی و یا رنگ های مسی و گیلاسی گزینه خوبی می باشد همچنین رنگهای A تا NN (خاکستری )  این رنگ ها فاقد تن قرمز یا طلایی هستند که برای این نوع پوستی مناسب می باشند.

۲- پوستهای گرم : حروفG یا RR در جعبه رنگ که شامل تن قرمز و طلایی است به رنگ مو مورد نظرتان جلوه سالمی می دهد، برای افراد سبزه، قهوه ای طلایی، بلوطی و یا رنگهای ماهاگونی مناسب می باشد بلوندها از رنگ مسی و عسلی می توانند استفاده کنند.

۳- پوستهای خنثی (نه سرد نه گرم): با توجه به شخصیت خودتان چیزی را که واقعا برازنده شماست انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لوازم آرایشی